2014 m. gruodžio 19 d., penktadienis |
Parengta metodinė medžiaga „Matematikos probleminiai uždaviniai“
|
|
Ruoškite kvalifikacijos tobulinimo programas 2015 m. |
2014 m. gruodžio 17 d., trečiadienis |
Kaišiadorių rajono švietimo ir kultūros paslaugų centras skelbia kvalifikacijos tobulinimo programų atranką. Jūsų parengtos ir komisijos įvertintos programos bus pasiūlytos rajono ir šalies ugdymo įstaigų vadovams, mokytojams, mokiniams, mokyklų komandoms, kitoms gyventojų grupėms. Programos bus įgyvendinamos 2015 metais. Kviečiame mokyklų vadovus, mokytojus ir kitus asmenis, planuojančius rengti institucinio lygio programas, skirti jas valstybinės ir rajono švietimo politikos prioritetų įgyvendinimui, švietimo naujovių plėtrai ir sėkmingos patirties sklaidai. Programos trukmė - ne mažiau kaip 18 akademinių valandų. Reikalingus dokumentus rasite šioje svetainėje (Kvalifikacijos tobulinimas/Dokumentai). Programų rengimo klausimais konsultuoja Centro metodininkės A. Taparauskienė ir S. Lažauninkienė. |
2014 m. gruodžio 15 d., pirmadienis |
Mokyklų direktoriai ir pavaduotojai ugdymui kviečiami į seminarų ciklus, skirtus vadybinių kompetencijų tobulinimui Vilniaus mokytojų namų Mokymosi ir informacijos centre. Mokymų vadovas dr. Aurimas Juozaitis. Daugiau informacijos čia.
|
2014 m. gruodžio 9 d., antradienis |
Mokytojų tobulinimo centras kviečia istorijos mokytojus į 4 seminarų ciklą „Keturios pamokos apie sėkmingą istorijos pamoką“. Gruodžio 17 d. vyks pirmasis seminaras „Šiuolaikiška istorijos pamoka - struktūra, didaktika, metodika“. Daugiau informacijos čia. |
Mokymas ir mokymasis kitaip |
2014 m. gruodžio 5 d., penktadienis |
Problemų sprendimu grįstas mokymasis, arba mokymasis tiriant, Vakarų Europos mokyklose taikomas jau ne vienus metus. Šis mokymosi metodas Lietuvoje pradėtas naudoti mokant suaugusiuosius ir, stebint gerus jo rezultatus, nuspręsta jį pritaikyti mokant jaunesnio amžiaus mokinius. Praėjusių metų rudenį Lietuvos mokyklose vykę bandomieji projektai parodė, kad šis mokymosi būdas įdomus ir aktualus tiek mokiniams, tiek mokytojams. Mokiniai labiau įsitraukia į veiklą, bendradarbiauja tarpusavyje, prisiima atsakomybę už savo ir grupės darbą, todėl ilgainiui tai padeda pasiekti aukštesnius mokymosi rezultatus. UPC jau vydo mokymus „Problemomis grįsto mokymo ir problemų sprendimo bendradarbiaujant metodų taikymo galimybės ugdymo procese“ švietimo centrų specialistams, švietimo asociacijų nariams, mokytojams. Plačiau su problemų sprendimo bendradarbiaujant medžiaga galite susipažinti „Ugdymo sode“.
|
|
|
|
<< Pradžia < Ankstesnis 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Sekantis > ir >>
|
Puslapis 7 iš 26 |