rentacar oto kiralama arac kiralama
aysumporno izleporno izlepornporno izlepornoporno izlepornomobil pornopornopornporno indirporno izleporno tvpornoseksseks izleporno izlesikişsikişporn izlexhamsterazgın pornosıcak pornosinirsiz pornoxvideosyesilcam izleporno izlepornoporno porno izle bedava oyun oyna 2013 hairstyles dolap tamircisi porno Flas Oyun Oyna Yemek Tarifi Ask Sözleri Komik Video izle dusakabin pergola tente ipad servisi Sandalye bayrakci
Mokomės ir mokome
2015 m. lapkričio 17 d., antradienis

 

SMILE grupę sudarė 7 dalyviai iš Kipro, Graikijos, Slovėnijos, Suomijos ir Lietuvos. Koks šių kursų tikslas? Muziejus- ne tik istorijos ar meno pamokų šaltinis. Muziejuje galima vesti matematikos, biologijos, informacinių technologijų ir kitų dalykų pamokas. O einant iš muziejaus į muziejų taip pat galima parengti užduotis mokiniams, ypač naudojantis šiuolaikinėmis IT.

Pirmąją dieną kursų vadovai supažindino su kursų tikslais, uždaviniais. Kiekvienas dalyvis prisistatė pats, pristatė savo mokyklą ir šalį, o priešpiečių metu stalas lūžo nuo tarptautinių vaišių. Įdomu tai, jog pirmoji kursų diena vyko ne Turkijos teritorijoje, o Švedijoje. Užsiėmimai vyko Švedijos konsulate Stambule. Visi dalyviai buvo išskirstyti į grupes, kuriose ir dirbo kartu. Kursų vadovai parengė grupėms užduotis, kurių įvykdymui skyrė visą savaitę. Kursų metu Adobe Voice programa, naudodami planšetinius kompiuterius, sukūrėme mokomąją medžiagą - filmą apie spalvas, kontrastus, simbolius, geometrines figūras, dydžius, naudodami savo fotografuotus Stambulo miesto, žmonių, muziejų ir kitų lankytinų vietų vaizdus. Antra užduotis - taip pat sukurti filmą Adobe Voice programa apie Stambulo muziejų ekspozicijas, kaip jas galima panaudoti ugdyme. Trečia užduotis- Archeologijos muziejus tapo klase. Grupės išsirinko po vieną eksponatą ir pravedėme trumpą pamoką. Ketvirta užduotis- QR kodo pasirinktam šio muziejaus eksponatui kūrimas. Penkta užduotis – 5 klausimų kvizo apie karališkuosius Topkapi rūmus sukūrimas. Priešpaskutinė diena buvo skirta surinktos medžiagos koregavimui, filmų kūrimui ir pristatymui. Taigi dar kartą neakivaizdžiai pasivaikščiojome po Stambulo žymias vietas ir ten, kur turistų niekas neveda. Apsilankėme Nekaltybės muziejuje ( jis įkurtas pagal Nobelio premijos laureato O. Pamuk sukurtą knygą „Nekaltybės muziejus). Įdomu, jog muziejuje tarp eksponuojamų visų šios knygos leidimų yra ir lietuviška knyga. Dar kartą pasigrožėjome Anglijos karalienės Viktorijos vestuviniu perlų papuošalų rinkiniu Perlų parodoje, spėliojome ką reiškia tie ryškūs kilimų iš 12 amžiaus raštai Istorijos muziejuje. Prisiminėme Trojos laikų amforas iš Archeologijos muziejaus, pasivaikščiojome siaurais Topkapi rūmų haremo koridoriais. Stebėjomės šv. Sofijos soboro didingumu. Visų grupių atliktos užduotys buvo įdomios, žaismingos ir prasmingos.

Laisvu laiku aplankėme žymiąsias Mėlynąją ir Suleimano mečetes, žmonių gausa, spalvomis ir kvapais stebino Didysis ir Prieskonių turgūs, azijinė Stambulo dalis.

Smagu vykti į tokius kursus ir dėl bendravimo su kolegomis iš kitų šalių, dėl naujų asmeninių pažinčių, dėl naujų bendrų darbų planavimo, dėl užsienio kalbos tobulėjimo, bendro akiračio praplėtimo.

O išvykti į šiuos kursus pavyko, nes Kaišiadorių r. Žaslių pagrindinės mokyklos mokytojai parengė projektą „Mokomės ir mokome“ ir gavo finansavimą iš Europos Komisijos Erasmus+  KA1 programos, kurią administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šiame projekte mokykloje dalyvauja 5 mokytojai (A. Malakauskienė, G. Juzukonienė, J. Lakštauskienė tobulino anglų kalbos žinias Jungtinėje Karalystėje,  N. Plančiūnas tobulins mokymo įvairiose edukacinėse aplinkose kompetenciją Graikijoje), kurie norėjo tobulinti savo kompetencijas ir pritaikyti kursuose įgytas žinias savo darbe.

 

IMG_4891 (1)

Šviesa ir tamsa, dydis. Šv. Sofijos soboras

IMG_5005

Geometrinės figūros. Matematika istorijos muziejuje.

IMG_5083 (1)

Raštai, kontrastai, mozaika. Topkapi rūmai.

 

 

 

Šis projektas finansuojamas remiant Europos Komisijai, „Erasmus+“ programos lėšomis, kurią

Lietuvoje administruoja Švietimo mainų paramos fondas. Šis kūrinys atspindi tik autoriaus požiūrį, todėl Komisija negali būti laikoma atsakinga už bet kokį jame pateikiamos informacijos naudojimą.